5 טיפים למנהלים לניהול עובדים מרוצים ותוצאות מצוינות

מהו האתגר הגדול ביותר שלך בניהול עובדים?

בוודאי לא מפתיע לשמוע שמרבית הסקרים מראים שהקושי הכי גדול של מנהלים הוא בניהול העובדים.

יתכן שגם אצלך המצב דומה ולכן ריכזנו עבורך 5 טיפים לניהול עובדים שתמיד עובדים:

1- תנו לעובדים שלכם להוביל

הדרך לפתח אחריות אישית אצל העובדים שלכם הוא לסמוך עליהם ועל היכולות שלהם.

גם אם זה מאוד מפתה, קחו צעד אחורה ותנו להם לעשות את העבודה, גם אם זה אומר שהיא לא תהיה מושלמת, כך לומדים ומשתפרים.

2- הציבו יעדים ריאליים

הציבו יעדים גבוהים, אך ריאליים שהעובדים יתמלאו במוטיבציה להגיע אליהם.

זכרו שהצבת יעדים גבוהים מדי עלולה לתסכל ולייאש ואף לפגוע בעבודה היומיומית של העובדים ("גם ככה לא נגיע לבונוס ברבעון הזה, אז בשביל מה להתאמץ?).

3- נהלו שיחות משוב גם בשגרה

כולנו מכירים את שיחות המשוב בסוף כל רבעון. כדי להימנע ממצבים לא נעימים, מומלץ לעשות שיחות משוב בשגרה כדי שכל העובדים ידעו בדיוק איפה הם עומדים, זה יעזור לשקף לעובדים "החלשים" על מה צריך לעבוד וידרבן את העובדים "החזקים" שרואים אותם ומעריכים את העבודה שהם עושים.

4- התחשבו בצרכי העובדים

כל מנהל צוות במשמרות מכיר את הרגע שבו עובד אומר שהוא פנוי לעבוד במשמרת מסוימת, אבל אחרי שמפורסם השיבוץ, הוא נראה מאוכזב, כי היה מעדיף שלא לעבוד באותה המשמרת.

כמנהלים, אנחנו רוצים שהעובדים שלנו יהיו מרוצים ויגיעו למשמרת עם חיוך 🙂

לכן במערכת של אוטיפו, העובדים יכולים לסמן בזמן סידור המשמרות האם הם מעוניינים לעבוד בה או שהם יכולים, אך מעדיפים שלא.

בדרך הזו, תוכלו לדעת מהי ההעדפה של כל עובד ותוכלו לקבוע את סידור המשמרות באופן שמתחשב בצרכי העובדים.

5- חפשו דרכים להתייעל

כולנו יודעים כמה קל להאחז בשגרה, גם היא לא משרתת את הצרכים שלנו.

רק מפני שדברים מבוצעים בדרך מסוימת אין זה אומר שלא תוכלו למצוא דרכים חדשות להכניס שינויים ולשפר את תהליכי העבודה.

המערכת החכמה לסידור עבודה של אוטיפו יכולה לעזור לכם להתייעל בדרך חדשה והרבה יותר נעימה.

בלי ניירות, טלפונים ומרדף אחר העובדים- -כל האינפורמציה מרוכזת במקום אחד ולכל הצוות יש גישה אליו.

רוצה להתנסות במערכת? אנו מאפשרים לכל הצוות חודש התנסות חינם!

אפשר להתחיל כבר עכשיו- https://otipo.co.il/d/otiposchedule/