אפשרויות האבטחה בשימוש באוטיפו

לקוחות וארגונים מסוגים שונים עושים שימוש במערכת של אוטיפו לצורך סידור משמרות אוטומטי. יותר ויותר עסקים, כמו רשתות וחנויות, מסעדות, בתי אבות, עיריות, חברות אבטחה ומוקדי תמיכה ושירות בכל הענפים, מבינים את הצורך במערכת אוטומטית חכמה שתסייע להם בשיבוץ ובניהול המשמרות.

דרישות האבטחה בשימוש במערכת שונות מארגון לארגון. ישנם ארגונים בהם נדרשת אבטחה גבוהה כמו למשל שינויי סיסמה לעיתים תכופות והתראות על כניסה למערכת ממשתמשים חדשים, וישנם ארגונים שמעוניינים במינימום אבטחה ומינימום פעולות בשימוש במערכת.

לשם כך פיתחנו עבורכם חמישה סדורי אבטחה אופציונליים לשימוש במערכת אוטיפו, עם יכולת לבחור האם להשתמש בכולם, בחלקם, או באף אחד מהם, וזאת על ידי תפעול מינימלי וסופר פשוט.

בהגדרות>הגדרות כלליות>אבטחת מידע ניתן להגדיר את היכולות הבאות:
1+2  – דרישה לסיסמא חזקה וחידוש הסיסמא בתזמון נבחר
3 – קבלת התראה למייל המשתמש האחראי בכל פעם שמתבצע חיבור למערכת
4 – שליחת התראה למנהל  אחרי מספר נסיונות כניסה כושלים למערכת
5 – שליחת התראה למנהל כאשר המערכת מזהה כניסה של משתמש ממקומות שונים

כמובן שככל שבוחרים להשתמש ביותר אפשרויות אבטחה, השימוש במערכת מאובטח ומוגן יותר.
למידע נוסף על שימוש במערכת אוטיפו ועל אפשרויות נוספות הכנסו ל- https://otipo.co.il