סידור משמרות בסטייל

צוות אוטיפו גאה להשיק מראה חדש ורענן לאפליקציה שלנו לניהול ולסידור משמרות בעבודה.
החידוש העיקרי הינו בעמוד הכניסה ( או דשבורד, כפי שקוראים לו בשפת המתכנתים) שמרכז את עיקרי הדברים ומציג לעובד כל מיני נתונים הכי רלוונטיים עבורו לגבי סידור העבודה והמשמרות שלו. אם בגרסה הקודמת עמוד הבית שימש מעין תפריט המאפשר להכנס פנימה לכל מיני אפשרויות, בעמוד החדש אנו מאפשרים לעובד לראות נתונים רלוונטיים מיד בכניסה, מבלי שיצטרך להקליק על כפתורים נוספים.

אז קבלו במחיאות כפיים סוערות ובהתרגשות גדולה את עמוד הכניסה החדש של אוטיפו!!

אז מה חידשנו בעצם:
בגדול, התפריט נמצא בתחתית המסך וכולל חמישה כפתורים: צוות, הודעות, פרופיל, צור קשר ואודות.
חוץ מזה כפתורים ואיזורים שונים של פעולות והודעות:
1) תמונת העובד בצד שמאל למעלה (אותה ניתן לעדכן בפרופיל)
2) המשמרות שלי – רשימת המשמרות שקיבל העובד בסידור הנוכחי
3) הזמינות שלי – המשמרות שנתן העובד לסידור הנוכחי
4) שעון נוכחות – מאפשר לרשום זמני כניסה למשמרת ויציאה ממנה
5) הודעת מנהל – מאפשר הצגת הודעה מהמנהל לשבוע ספציפי שנבחר
6) המשמרות הבאות שלי – מציג את שתי המשמרות הבאות של העובד
7) המשמרות הקודמות שלי – מציג את שתי המשמרות האחרונות של העובד.

כשגוללים את מסך הבית למטה מגיעים לשלושה נתונים חודשיים לגבי משמרות העובד:
1) משמרות השבוע – כמה משמרות קיבל העובד בשבוע הנוכחי
2) שעות עבודה החודש – סיכום שעות העבודה של העובד עד לשבוע הנוכחי
3) משמרות החודש – כמה משמרות קיבל העובד בחודש הנוכחי
בנוסף לנתונים המספריים הללו מוצגות גם שתי ההודעות האחרונות שנשלחו במערכת לעובד (מהמנהל או מאחד מאנשי הצוות

בנוסף, עשינו שינוי קוסמטי בלבד לשאר העמודים באפליקציה ואופן השימוש בהם נשאר זהה בדיוק למה שהיה קודם לכן. לפניכם כמה דוגמאות לעמודים בנראות החדשה של אוטיפו.

עמוד עדכון זמינות:

עמוד המשמרות שלי:

צוות אוטיפו עובד כל הזמן כדי לשפר את היכולות הטכנולגיות של המערכת במטרה להקל על הארגונים והעובדים שלהם את תהליך סידור המשמרות והניהול שלו, עד כמה שניתן. אנו מודים לכם על ההזדמנות ומחכים תמיד לפידבקים ולשאלות שלכם. כי כשאתם נותנים פידבקים אנחנו מחכימים ומיישמים. זה מה שנקרא עבודת צוות 😉