פתרנו את חמשת האתגרים העיקריים בניהול כוח אדם

במשך שנים, ניהול כוח אדם ומשמרות והמערכות התומכות בכך, מתמודדים עם חמישה אתגרים עיקריים עליהם נפרט בפוסט זה. צוות Otipo גאה להראות איך המערכת שלנו עונה על האתגרים הללו, מגבירה את שביעות רצון העובדים ומפחיתה את הקשיים וההתשה הכרוכה בהם.

  1. החמצה או שיכחה של משמרת – עם Otipo עובדים ומנהלים יודעים בדיוק מתי מתחילה משמרת, גם אם המשמרת תוכננה חודש קודם, בעזרת קבלת הודעת תזכורת בטקסט לטלפון הנייד. התזכורות נשלחות בשעה המושלמת והנוחה ביותר לעובדים דרך אפליקציית הסמארטפון המתוחכמת של Otipo, כפי שהגדיר האחראי על המשמרות מראש במערכת.
  2. יש לך שבוע פנוי יותר? מדוע לא לעבוד יותר – לעובדים שיש להם שבוע פנוי יותר יוקצו יותר משמרות עבודה נוספות ולהיפך, עובדים שעסוקים בשבוע מסוים, יוקצו להם פחות משמרות. ניהול עומס העבודה כדי להיטיב עם העובדים ולא להעמיס משמרות או להחסיר משמרות מעובדים פנויים באופן אוטומטי, הוא כמעט בלתי אפשרי. אבל אנלנו ב- Otipo פיצחנו את האתגר הזה והמערכת שלנו מאפשרת תזמון אוטומטי של זמינות ועומס עבודה ללא התערבות ובזבוז זמן של המנהל.
  3. אכיפת חוקי עבודה ועובדים – המערכת של Otipo מסייעת לבית העסק לאכוף את תקנות העבודה והחוקים המחמירים ביותר שקיימים היום כמו למשל – שעות עבודה מרביות ביום, שעות עבודה מרביות בשבוע, מינימום שעות מנוחה רצופות בשבוע – וקובעת את תקופות הזמן בהן, על ידי החוק, העובד זכאי למנוחתו השבועית ועוד. זה כמובן מגן על העובד ומסייע לבית העסק לוודא שהוא אכן עומד בחוקים המנדטורים המוטלים עליו.
  4. השוואה בין שעות העבודה בפועל לבין התכנון – אין טעם לעשות את כל עבודת תכנון המשמרות אם בפועל יש שינויים רבים בשעות ובמצבת כוח האדם במשמרות. המערכת של Otipo מאפשרת להשוות בין שעות העבודה שמתקיימות בפועל לבין מה שתוכנן בשיבוץ, להניח את האצבע על העלויות בפועל לעומת התקציב המתוכנן ולסייע לכם בניהול שעות העבודה. כאשר עושים אינטגרציה בין שעון הנוכחות של החברה שלכם למערכת של Otipo, ניתן לנהל זאת בקלות. את דוחות ההשוואה ניתן להציג בפורמט שבועי או חודשי ליצא לאקסל ולהדפיס.
  5. שינויים תכופים במצבת העובדים – הצוות גדל במהירות? מספר הצוותים גדל? המערכת של Otipo מאפשרת להתמודד בקלות ובמהירות עם שינויים במצבות העובדים על ידי התאמות אוטומטיות פשוטות ושינוי בהגדרות המערכת. אין צורך לבצע שינויים מרחיקי לכת בארגון כדי נהל את המשמרות ביעילות בקרב העובדים או הצוותים החדשים.

אלה הם רק חלק מהאתגרים בניהול עובדים שהמערכת של Otipo יודעת להתמודד עמם. חברות רבות מסקטורים שונים מוצאות במערכת שלנו פתרון זול יחסית ומהיר להתמודד עם הקשיים. החל מסקטורים ציבוריים, דרך חברות קמעונאיות וטכנולוגיות ואפילו בצבא מבינים שהיעילות והחסכון בזמן שהמערכת הזו מאפשרת להם הם משאב יקר למנהלים, לעובדים ולארגון כולו.